Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
ZUŠ Prosek – analýza činností
Spilka, Jiří ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Šmíd, Ilja (oponent)
Bakalářská práce popisuje historii uměleckého vzdělávání v českých zemích a vývoj legislativy uměleckého školství po roce 1989. Detailně rozebírá Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání, jako jeden z hlavních kurikulárních dokumentů. U konkrétního případu Základní umělecké školy, Praha 9, U Prosecké školy 92 analyzuje činnosti a finance. V rámci výzkumu práce porovnává ZUŠ Prosek s ostatními ZUŠ na Praze 9 a vytváří mapu prostorové struktury žáků jako novou metodu pro srovnávání škol.
Rozvoj učitelů a role managementu v ZUŠ (v souvislosti s kurikulární reformou)
Tomsová, Hana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
Teoretická část diplomové práce se zabývá učitelskou profesí v základních uměleckých školách v 21. století v souvislosti s kurikulární reformou. Řeší nejen připravenost učitelů na změny, které kurikulární dokumenty přinášejí, ale současně také řeší pozici managementu (role řídících pracovníků) v tomto procesu. Konkretizuje rozvoj učitelské profese z pohledu managementu v základních uměleckých školách. Výzkumná část diplomové práce analyzuje vybrané dokumenty školních vzdělávacích programů, definuje obsah rozvoje učitelů prostřednictvím oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a objevuje přístupy řídících pracovníků v tomto procesu. Diplomovou práci završí doporučení rozvoje učitelů pro management základních uměleckých škol. KLÍČOVÁ SLOVA učitelská profese, kompetenční model, základní umělecké školství, kurikulární reforma, školní vzdělávací program, strategie výchovně vzdělávacích cílů, další vzdělávání pedagogických pracovníků, role a přístupy managementu školy
Ekonomické a kulturní vyhodnocení činnosti základních uměleckých škol
Novotný, Petr ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tématem této práce je analýza společenského přínosu základních uměleckých škol v České republice, popsání jejich činnosti z ekonomického a kulturního hlediska a popsání současného stavu sítě těchto škol. Vyhodnocení a závěry jsou uváděny v historickém a právním kontextu. Práce obsahuje aplikaci zjištěných poznatků na konkrétní instituci. Cílem by mělo být vytvoření uceleného úvodu do celkové problematiky systému základního uměleckého vzdělávání v ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.